Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sivy | użytkownik

imię i nazwiskoRadek adres zarejestrowany24.07.2006 @13:08:32 ostatnio na stronie17.10.2008 @21:16:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty13 komentarze136 posty na forum0

komputer / sprzęt
Kodak DX7590

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pinselsleep    04.12.2006 @17:07:15
dzieki za komantrz pozdrawiam
~innaryba2006    03.12.2006 @19:19:40
aniołki ...fajne są ...fakt...
_______
"UMIERAC GODNIE "
~froger3    03.12.2006 @17:30:44
takie bylo zamierzenie

pozdrawiam!
_______
http://www.blackboxphoto.pl - fotografia nie tylko koncertowa
~laptop    03.12.2006 @03:24:15
dzieki
_______
Q.R.W.A - Questions Rather Waste Adults
~zYgA    03.12.2006 @01:42:00
dzieki za komentarz pozdro
_______
:D
~Qwak    01.12.2006 @20:40:25
pozatym przeczytaj opis tej fotki to moze ci sie cos rozjasni... pozdrawiam
_______
Wiem ze to dziwne ale uzywam pelnej skali ocen.
~Qwak    01.12.2006 @16:22:32
wiesz fotografia to nie tylko poprawne ustawienie przeslony, migawki i zasada zlotego podzialu jezel iwiesz o co mi chodzi...
_______
Wiem ze to dziwne ale uzywam pelnej skali ocen.
~Mikkaa    03.11.2006 @18:33:48
dzieki nie zdmuchnelo chociaz probowalo
~Qczek    03.11.2006 @12:45:42
dziękuję za komentarz
_______
Ja: nos taty, usta mamy, Zenit pradziadka
~Boas    03.11.2006 @12:40:16
w nowym ZOO w Poznaniu hehehe wylegiwał się przy samej ścieszce hehehe
~mroowa    24.10.2006 @20:39:30
daje rade.. a co Ty do szkoly juz nie chodzisz?
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~kama2301    15.09.2006 @10:47:10
a nie wiem co mam z tymi kwiatkami lubie to pstrykam fotki
~mroowa    07.09.2006 @21:15:42
ostrosc??
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~kama2301    05.09.2006 @22:22:21
~kama2301    30.08.2006 @20:53:15
no i jak ja mam Ci dziekowac :D
~agull    29.08.2006 @21:49:58
a niech mi będzie... hehe, pozdrawki!
_______

-Kenji    29.08.2006 @20:02:55
sivy kurw pierdole sie
~kama2301    29.08.2006 @19:32:14
wielkie dzieki chyba nie jestes obiektywny
~kama2301    29.08.2006 @13:39:40
~kama2301    27.08.2006 @15:56:21
dziekuje jestes kochany
~kama2301    25.08.2006 @11:40:32
dziekuje
~mroowa    25.08.2006 @00:31:48
przypadek...
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~wmilena    25.08.2006 @00:13:52
lubie kolory, ale zdjęcie jest az za bardzo soczyste, ale nie zwracaj na mnie uwagi gadam od rzeczy i sie nie znam:D
~wmilena    25.08.2006 @00:13:10
zdjęcie jest super, okej ale za kolorowy motyl
~Motylek2803    25.08.2006 @00:12:27
Mnie ? czy raczej moje zdjęcia heheh:P:P:P
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt